Lite bilder och konstiga kommentarer...


Detta är redskapet som jag arbetar med...bland annat(har ingen bild på penslarna haha)

Så här ser det ut när jag skrapat...mycket bra Alfred :D

Min underbara farmor Maja. Hon bjuder på mat, fika och trevligt sällskap hela veckan.


En liten bildserie som handlar om när vi tog ner en stor gren som hängde över taket på huset vi målar på....det blev lite som vi befarade :P
Farbror per och kusin Ebba är med för första gången på min blogg....grattis säger vi till dom :D

Nu ska jag titta på fotbollen...vi ses eller hörs eller nått

Kommentarer
Postat av: Betty

Skrap-bilden ser ju ut som en Josef-smutsbild! Har du hittat några ansikten? :-)

2009-06-26 @ 00:10:09
URL: http://bettysven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0