Gårdagens lite smått försenade födelsedagsparty...

Igår kväll hade jag och Filip(min bror) försenat födelsedagsparty....jag fyller år den 26 mars och fille den 31 maj haha
Det var väldigt trevligt och roligt att anordna också:)

Min syster Linnea sitter och väntar på gästerna.


Musikhörnan, solstället och drickämbar med tillhörande avtorkarhandduk.


Farsan står och grillar....karlagöra:D


Det var inte meningen från början att blommorna skulle ramla av men det blev snyggt tycker jag...tur i oturen kan man väl säga:P

Sen kom gästerna...

Therese var glad att hon fick komma iaf:)


Tjejera:P


De coola...typ


Slutarbetesfoto på posekursen....A-kursen asså

Kommentarer
Postat av: Betty

Haha.. "drickämbar" :-D

2009-07-04 @ 21:27:37
URL: http://bettysven.blogg.se/
Postat av: markus engström

haha, galet bra grejer!

jag måste säga att ag varit lite besviken på dålig uppdatering, men inte nu längre.. du kör på kvalité och inte kvantitet.. det gillas!

jag ville bara vara på vikbolandet.. kommer bli fett i höst!

2009-07-06 @ 00:48:16
URL: http://vigas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0