Det efterlängtade avslutningsinlägget...

Hej mina trogna läsare och smygtittare.
Jag har efter noga övervägning beslutat mig för att ta en paus i bloggandet.
Må det vara för evigt eller bara för en kort tid. Det ligger dock för långt fram i framtiden för att jag ska kunna se. Ack. Hoppas denna tid har gett er lika mycket som den har gett mig i såväl sömn som i andra avseenden.
Brukar vara bra med minst 8 timmar. Obs tumregel!

Jag vill avsluta med att tacka alla och ge er två saker.
Från mig alla till er alla!

Först en bild på min bäby.

Söt som glass:D

Till sist en fruktansvärt bra låt som en spark i röven på färden



L'Chaim!

Kommentarer
Postat av: Betty

Haha! Kul att du bestämmer NU att du ska pausa - fyra månader efter det senaste inlägget :-)

2009-12-23 @ 23:06:18
URL: http://bettysven.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Paus är i alla fall bättre än ett rent avslut! Jag kommer troget kika in och hoppas på det bästa!

2009-12-24 @ 00:22:26
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0