Stormarknad i hufvudstaden...

Två inlägg i snabb följd och detta är det andra såklart.
I helgen har jag varit i stockholm och stått på en stor marknad med ungefär 100 000 besökare över tre dar.
Jag har stått och sålt ekologisk kravodlad glass och rapsolja. Mycket kul har det varit och det verkar som jag har mer jobb som försäljare vilket jag tycker är jättespännande.

Marknaden hette smaklust och var i tantolunden för den kunnige:D

arbetskamrater och produkter uppradade fint som få...

Simon, Hanna, Lina som jag sålde ihop med och det var hos Lina och Simon jag fick bo.

Dom igen...

och igen...

oj, han är ny va?

Undrar vad han pekar på?

Kanske David som kom och hälsade på lite senare? Mycket trevligt hade vi iaf....smakade på den senapen som vann guld i senaps-vm 2008. Vilken smakupplevelse asså!!! eller ja...

Kommentarer
Postat av: Anny

blogga! :P

2009-09-11 @ 13:30:49
URL: http://annyochlivet.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag väntar med spänning på avslutningsinlägget som du lovade... :)

(Men tycker egentligen att du borde fortsätta blogga!)

2009-11-28 @ 22:48:30
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0