Icke att föredra...


Jag har förut haft ett abonnemang från Telia som ingick när jag fick denna fina mobilen för ungefär ett år sen men nu kilar jag ju stadigt och då vill jag såklart ringa och smsa gratis till henne(gissa) så då bytte jag:D.
Bytte till tele2 kompis och igår fick jag äntligen det efterlängtade bytet. Kruxet är att när jag satte i det nya simkortet i mobilen stog det: "Sätt i rätt SIM-kort" gah!
Jag har tabbat mig och glömt att låsa upp operatörslåsningen som tydligen ingick när jag fick mobilen.
Telia är riktiga utsugare men de har bra teckning så det kanske väger upp. Så strax bär det av in till stan för att låsa upp mobilen. Sayonara kära läsare:P

Kommentarer
Postat av: Betty

Haha, "kilar stadigt"... du ska inte säga något om att andra använder konstiga uttryck! :P

Svar: Jo, jag har hört teorier om det.. Och det känns ganska rimligt om man kollar på hela texten :S

2009-08-11 @ 12:02:23
URL: http://bettysven.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag vet! Jag vet! Jasmine!! (Vinner man något om man gissar rätt?)

2009-08-11 @ 20:20:08
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0